PR на "твояЗАвинаги!" - Радост Пенева, email: radost.peneva@gmail.com, телефон: 0878215955

понеделник, 18 януари 2010 г.

46 дни до премиерата

Днес в блога пише Катя Тричкова:
Едно телефонно обаждане преди 3 минути и ето - от редови и редовен читател на блога станах и негов автор (ха!). А дори не съм присъствала на последните репетиции.
Но пък бях в началото, когато от идея “твояЗАвинаги” придоби плътност и материалност. И като всяко ново начинание и тази идея се опъваше, огъваше и тръгна бавно, едва-едва, с клатушкане, криволичене и мърморене, побутвана и поддържана от енергията и ентусиазма на Веселка, Мария и Мариета. Дори и аз в един момент се поддадох на СТРАХА и ме обхвана СЪМНЕНИЕТО – ще бъде или не?!?
Но когато имаш приятели и съмишленици на които можеш да разчиташ – възможния отговор е само един.
И ето, вижте ни сега – 14 души екип, от които 5 актьори (много талантливи), 46 дни до премиерата и 86 чифта обувки (но за това по-нататък).
Много неща се промениха – от заглавието (първоначално постановката се казваше “Скайп ми”) до плътността и на персонажите и сценографията.
И понеже за мен това е изцяло ново начинание – за първи път участвам в създаването на едно тетрално представление, трябва да ви кажа, че много се вълнувам от целия процес – от “оживяването” на текста, от визуализирането на персонажите, от построяването на декора, от написването на първите ноти на музиката. Предстои ни още много работа – от утре актьорите започват работа на сцена, декорът трябва да се довърши, да стартираме рекламната кампания, да почукаме по-още няколко врати, да проведем още повече срещи. Но няма да се оплакваме. Няма да крещим колко е трудно да правиш (различно)изкуство в България.
Защото знам, че нещата ще се случат. Защото видях, че който иска – може. Независимо от всичко. Затова ще Ви чакаме на 05.03.2010.
А дотогава, бъдете част от приключението, “твояЗАвинаги”. Макар и виртуално.

Няма коментари:

Публикуване на коментар