PR на "твояЗАвинаги!" - Радост Пенева, email: radost.peneva@gmail.com, телефон: 0878215955

петък, 26 февруари 2010 г.

46 дни до премиерата

Днес пише Вяра Коларова:
"... Ще вляза в Мрежата. Защо пък да не влизам? Какво да правя там? Е, как какво? Общувай, бе! Как? Не разбирам! И въобще, кой го е грижа??? Кому е нужно всичко това? Защо съм самотна? Защо не разбирам толкова много неща? Защо е целият този зор? Нали има и други начини? Защо? Защо си измисляме хора, триподе, цели светове? Защо не се задоволяваме с това, което имаме? Защо винаги търсим нещо друго, нещо ново, нещо непознато и измислено, защо? Питам ли се само аз или има и други живи същества, които се питат... и изобщо аз жива ли съм или само си мисля, че мърдам, че живея? Кой ще ми каже? Може би просто всичко е в мен или... Кое е редно и кое не? Дали любовта ще спаси света? А после? И има ли после въобще? Просто спи, сънувай, дишай, усещай, бъди... Как се случва всичко това? Кой ще ми каже? Кой ще ме води по пътя или аз сама трябва да вървя по него?"

Няма коментари:

Публикуване на коментар